Työskentelen Espoon kaupungin lastensuojelulaitoksessa ja meillä on melko suurena asiakasryhmänä somaliankieliset nuoret. Kysyisinki, että onko kirjastoissa…

Kysytty

Työskentelen Espoon kaupungin lastensuojelulaitoksessa ja meillä on melko suurena asiakasryhmänä somaliankieliset nuoret. Kysyisinki, että onko kirjastoissa lainattavissa somaliankielistä kirjallisuutta ja muuta aineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy myös somalin kielistä aineistoa. Voit hakea sitä www.helmet.fi -sivustolta seuraavasti:

Klikkaa etusivulta kohtaa tarkennettu haku. Laita varsinaiseen hakukenttään tähti (*) ja valitse kieli-valikosta somali.