Asun Espoossa ja minulla on Espoon kirjastokortti. Voiko sillä lainata Helsingin kirjastoista vai tarvitsenko toisen Helsingin kortin?

Kysytty

Asun Espoossa ja minulla on Espoon kirjastokortti. Voiko sillä lainata Helsingin kirjastoista vai tarvitsenko toisen Helsingin kortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon kaupunginkirjastosta saamaasi kirjastokorttia voit käyttää Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastojen toimipisteissä. Lainattu aineisto kuitenkin palautetaan siihen kaupunkiin, josta se on lainattu, tai maksetaan kuljetusmaksu.