Seuraavan nimisiä kirjoja kyselisin: "How to chop tops in 301 photos". Kirjoittanut Tim Remus. Julkaisija: Motorbooks International Publisher & Wholesalers…

Kysytty

Seuraavan nimisiä kirjoja kyselisin: "How to chop tops in 301 photos". Kirjoittanut Tim Remus. Julkaisija: Motorbooks International Publisher & Wholesalers. Julkaistu v 1996, ISBN numero 0-7603-0068-2
"How to chop tops" kirjoittanut Tex Smith. Julkaisija: Leroi Tex Smith, julkaistu 1994, ISBN numero 1-884089-03-8
Molemmat löytyvät Alfamerin valikoimasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat kirjat sinun on mahdollista kaukolainata ottamalla yhteyttä sinua lähimpään yleiseen kirjastoon. Ensimmäinen kirja näyttäisi olevan tällä hetkellä paikalla Toijalassa ja toinen Rovaniemellä. Lähimmän kirjastosi kaukopalvelu hankkii teoksen käsiisi.

Jyväskylän kaupunginkirjaston kaukopalvelun email:
kauko.palvelu@jkl.fi
ja puh: