Olisiko mahdollista saada kirja Pekka Loiri & Elisa Juholinna Huom! Visuaalisen viestinnän käsikirja? heti kun se on palautettu, Soukan kirjastoon, haluaisin…

Kysytty

Olisiko mahdollista saada kirja Pekka Loiri & Elisa Juholinna Huom! Visuaalisen viestinnän käsikirja? heti kun se on palautettu, Soukan kirjastoon, haluaisin varata sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaipaamasi kirja on tällä hetkellä lainassa kaikkialta pääkaupunkiseudulta. Voit tarkistaa kirjan saatavuustiedot myöhemmin aineistotietokanta Plussasta (http://www.libplussa.fi). Varauksen kirjaan voi käydä jättämässä lähimmässä kirjastossa.