Onko Zinion e-lehtipalvelu ilmainen vai voiko siinä vahingossa ostaa rahalla jotakin?

Kysytty

Hei,
Onko Zinion e-lehtipalvelu ilmainen vai voiko siinä vahingossa ostaa rahalla jotakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Zinion käyttö kirjaston kautta on asiakkaalle ilmaista, vaikka luonnollisesti kirjasto maksaa siitä, että palvelu saadaan asiakkaiden käyttöön.

Kirjastolla ei kuitenkaan kaikkia palvelun lehtiä käytössä, vaan niistä on valittu osa asiakkaiden käyttöön. Muita lehtiä voi hankkia palvelusta luettavaksi itse maksamalla. Vahingossa sen ei pitäisi tapahtua. Osoitteesta http://fi.zinio.com löytyvät maksullisen Zinion suomenkieliset sivut.