Otsikko
HelMet-kirjastoilla on RBDigital-palvelun kautta käytettävä Zinion "lehtilukusali". Vuodenvaihteessa RBDigitalin lehtikatalogin lehdet ovat kuitenkin kaikki…

Kysytty

Hei,

HelMet-kirjastoilla on RBDigital-palvelun kautta käytettävä Zinion "lehtilukusali". Vuodenvaihteessa RBDigitalin lehtikatalogin lehdet ovat kuitenkin kaikki korvautuneet merkinnällä "Back issues available", eli ihan kuin palveluun ei enää tulisi uusia lehtiä. Onkohan tämä bugi vai onko palvelu lopetettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelin asiaa e-informaatikoltamme. Hänen mukaansa lehtipalvelun toiminta on jatkunut ja jatkuu edelleen ennaltaan tänä vuonna.

Lehtipalvelussa vaikuttaa olevan tällä hetkellä häiriö, mutta vaikka kansikuvat puuttuvat ja näyttäisi, että vain vanhemmat lehdet on ladattavissa, niin "Check now"-linkistä latautuu uusin lehti.