Etsin Viitanen, E & Piirainen, A. 2003. Reflektion of Work Culture; the key to success artikkelia lehdestä Reflective Practise 2(4). Mistä löydän

Kysytty

Etsin Viitanen, E & Piirainen, A. 2003. Reflektion of Work Culture; the key to success artikkelia lehdestä Reflective Practise 2(4). Mistä löydän

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reflective Practice -lehti löytyy Helsingin yliopiston käyttäytymistieteellisen tiedekunnan kirjastosta. Osoite on Siltavuorenpenger 20 R. Lehteä ei anneta kotilainaan. Voit käydä lukemassa lehteä paikanpäällä. Voit myös pyytää oman kirjastosi kaukopalvelun kautta jäljenteet artikkelista. Niistä veloitetaan lähettävän kirjaston palvelumaksujen mukaan ja käyttäytymistieteellisen tiedekunnan kirjastossa kaukopalvelujäljenteiden hinta on 7 euroa kultakin alkavalta 20 sivulta.