Onko mahdollista tilata seuraavien artikkelien kopiot: Pain, Vol: 67, Issue: 1, September 1996 Application of focused ultrasound for research on pain Davies, I…

Kysytty

Onko mahdollista tilata seuraavien artikkelien kopiot:

Pain, Vol: 67, Issue: 1, September 1996
Application of focused ultrasound for research on pain
Davies, I.a.I.; Gavrilov, L.R.; Tsirulnikov, E.M. , pp. 17-27 , PDF (approx.
644.5KB)

Ultrasound In Medicine & Biology, Vol: 22, Issue: 2, 1996
Application of focused ultrasound for the stimulation of neural structures
Gavrilov, L.R.; Tsirulnikov, E.M.; Davies, I.a.I. , pp. 179-192 , PDF
(approx. 820.3KB)

Gavrilov L. R. Use of focused ultrasound for stimulation of nerve
structures. Ultrasonics, 1984, 22, 3, 132-138.

Gavrilov, L. R., Gersuni G. V., Ilyinski O. B., Tsirulnikov E. M. A study of
reception with the use of focused ultrasound. I. Effect on the skin and deep
receptor structures in man. Brain Research, 1977, 135, 2, 265-277.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelemanne lehdet eivät kuulu yleisten kirjastojen kokoelmiin. Sekä Pain että Ultrasound In Medicine & Biology tulevat Terveystieteiden keskuskirjastoon Helsingissä (puhelin *1912 6644). Voitte tiedustella suoraan ao. kirjastosta lähettävätkö he artikkelikopioita, tai mennä itse käymään paikanpäällä kopioimassa artikkelit (mikäli lehdet eivät ole lainassa).

Kahta muuta artikkelia kannattaa tiedustella esim. kaukopalvelumme kautta. Kaukopalvelun internet-lomake löytyy osoittesta (http://www.kirjastot.fi/kirjastoala/kaukopalvelu/pyynto.htm). Kopioiden hinta vaihtelee kirjastottain, mutta on useimmiten 30-50 mk/alkava 10 sivua. Lisäksi kaikilta asiakkailta peritään lainaa tai jäljenteitä noudettaessa 5 mk:n varausmaksu.