Mistä löytäisin lehtiartikkeleita/lehtijuttuja hollannin kielellä elektroniikkavalmistaja Philipsistä?

Kysytty

Mistä löytäisin lehtiartikkeleita/lehtijuttuja hollannin kielellä elektroniikkavalmistaja Philipsistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Googlellakin löytyy:lLaita tarkennettuun hakuun hakusanoiksi philips ja artikel sekä valitse kieleksi hollanti. Suosittelen kuitenkin siirtymistä kirjastoon ja kokeilemaan siellä tuhtia lehtitietokantaa PressDisplay. Tein haun siellä seuraavin kriteerein: philips, hollannin kieli (Dutch) ilman aikarajoitteita ja lehtiartikkeleita löytyi 2247 kpl.

Tässä tietoa tietokannasta:
http://www.lib.hel.fi/Page/f5dc7862-aba8-4f8b-84f4-16b13a316f98.aspx