Helsingin Sanomien kuukausiliitteessä on vuoden 1990 tienoilla julkaistu laaja artikkeli, joka käsittelee suomalaista työelämää ja sen kehittämistä. Mikä…

Kysytty

Helsingin Sanomien kuukausiliitteessä on vuoden 1990 tienoilla julkaistu laaja artikkeli, joka käsittelee suomalaista työelämää ja sen kehittämistä. Mikä mahtaa olla artikkelin nimi ja missä numerossa se on julkaistu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 1995 Helsingin Sanomien kuukausiliitteessä oli kaksi työelämän muutoksiin liittyvää artikkelia:

- Hiltunen Pekka, Työ muuttaa muotoaan: Työelämän muutos ja murros; fiktiota ja faktaa; haastateltavina mm. sosiologi Antti Kasvio, professori Pentti Malaska ja tutkija Matti Kortteinen (nro 1, s. 34-39)
- Palo Jorma, Työnarkomoney (nro 12, s. 53-55)

Nämä artikkelitiedot löytyvät Aleksi-lehtiviitetietokannan kautta, joka on käytettävissä Helsingin, Espoon ja Vantaan kaupunginkirjastoissa: http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Tietokannat/Artikkeli_ja_lehtitiet… Tämän ikäiset lehdet on säilytetty Helsingin Pasilan ja Rikhardinkadun kirjastoissa.

Valitettavasti artikkelihaku ei ulotu vuotta 1995 kauemmas. Voit selata ja tarvittaessa kopioida vanhempia lehtiä Pasilan tai Rikhardinkadun kirjastoissa