Löysin Helmet-palvelun kautta mielenkiintoisen artikkelin, mutta en pääse valitettavasti lukemaan sitä. Artikkelin tiedot: Authors: Gorton, Jeff Source:…

Kysytty

Hei.

Löysin Helmet-palvelun kautta mielenkiintoisen artikkelin, mutta en pääse valitettavasti lukemaan sitä. Artikkelin tiedot:

Authors:
Gorton, Jeff
Source:
Family Handyman, Jun2009, Vol. 59 Issue 6, p32-40, 7p, 16 Color Photographs
Document Type:
Article
Subject Terms:
WORKBENCHES -- Design & construction
CARPENTRY -- Tools
TOOLS -- Storage
CIRCULAR saws
WOODWORK
HOME offices
Abstract:
The article presents ways on how to improve workbenches by making them more functional and fun to use. It mentions several tools that can be used such as circular saw, table saw, and pneumatic trim nailer. It discusses several ideas to upgrade workbenches which include adding roll-out drawers, building a tool tray, and mounting a board jack on the workbench. It also mentions the steps to be followed in creating various improvements for the workbenches.
ISSN:
Accession Number:
Database:
MasterFILE Elite

Voisitteko auttaa miten saisin artikkelin pdf-muotoon luettavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ebsco-tietokannoissa on sekä artikkeliviitteitä että osasta lehtiä myös artikkelien koko sisältö html- ja/tai pdf-muodossa.

Family Handyman -lehti, josta artikkeli löytyy, ei kuulu Ebsco-tietokantojen kokotekstiaineistoihin, eli kyseisestä artikkelista on tietokannassa ainoastaan viitetiedot.

Artikkelin saa luettavakseen ainoastaan hankkimalla käsiinsä kyseisen lehden, tässä tapauksessa Family Handymanin vuoden 2009 numeron 6.

HelMet-kirjastojen asiakkaana voit lukea Family Handyman -lehteä sähköisessä muodossa Zinio-lehtipalvelun kautta.

Katso lisätietoa Ziniosta täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Digihelmet/Digihelmet/Nyt_voit_lukea_elehtia…