Terveydenhoitolehdessä julkaistiin artikkeli "Oletteko piilomusikaalinen?" vuonna 1970 jossakin tämän lehden numerossa kyseisen vuoden kolmannella tai…

Kysytty

Terveydenhoitolehdessä julkaistiin artikkeli "Oletteko piilomusikaalinen?" vuonna 1970 jossakin tämän lehden numerossa kyseisen vuoden kolmannella tai neljännellä vuosineljänneksellä. Miten voisin saada tarkemman tiedon artikkelin julkaisuajasta kyseisessä lehdessä?

Vastaus

Vastattu

Oletteko piilomusikaalinen julkaistiin Terveydenhoitolehden numerossa 1/1971, s. 46-48.