Löytyyko lehtiartikkelia, kirjoittaja on Tuori, Kaarlo: Tuomarivaltio-uhka vai myytti? On ollut lehdessä: Lakimies 6/2003, sivut 915-943.

Kysytty

Löytyyko lehtiartikkelia, kirjoittaja on Tuori, Kaarlo: Tuomarivaltio-uhka vai myytti? On ollut lehdessä: Lakimies 6/2003, sivut 915-943.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lakimies numero 6 vuodelta 2003 on Tikkurilan kirjastossa. HelMetistä ei voi hakea lehtiartikkeleita aiheen mukaan. Lehtien numeroita voi etsiä valitsemalla ensin osakokoelma lehdet (ei koko aineisto) ja kirjoittamalla lehden nimen. Klikkaamalla lehden nimeä pääsee lehden numeroihin.