Etsin artikkelia Asseri Haapasesta polioinvalidista. Juttu ollut ilmeisesti kesäaikaan ilmestyneessä lehdessä (Apu?) vuonna 1959.

Kysytty

Etsin artikkelia Asseri Haapasesta polioinvalidista. Juttu ollut ilmeisesti kesäaikaan ilmestyneessä lehdessä (Apu?) vuonna 1959.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 1959 Apu-lehteä (,joka vuosina 1933-1968 oli nimeltään Apu: ajanvietelukemisto) ei ole yleisissä kirjastoissa. Se löytyy Kansalliskirjastosta, Varastokirjastosta ja joistakin muista yliopistokirjastoista:

http://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/6GGQY6UJFRVVJM3C6FLITQHYPGSFPLD4S…

Ainakaan Arto- ja Aleksi-lehtitietokannoista ei tätä pysty hakemaan, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee lehtien selaaminen. Sama tilanne on esim. Seura-lehden kanssa.