En pääse lukemaan HS:n digilehteä Emagz-palvelussa vaikka laitan kirjastokortin nron käyttäjätunnukseksi ja pin-koodini. Missähän vika?

Kysytty

En pääse lukemaan HS:n digilehteä Emagz-palvelussa vaikka laitan kirjastokortin nron käyttäjätunnukseksi ja pin-koodini. Ilmoittaa että väärä tunnus vaikka olen kopioinut tunnuksen oikein. Missähän vika? Muuten pääsen näillä tuohon kohtaan asti. Digituki oli kesätauolla.

Vastaus

Vastattu

Kuulostaa siltä, ettet ole Helmet kirjastossa lukemassa HS:n digilehteä. Emagz-palvelun sanomalehtiosio toimii vain kirjaston koneilla.

Palvelun aikakauslehtipuolelle pääsee myös kotisohvalta.

Jos tämä vastaus meni ihan pieleen, niin ota yhteyttä lähikirjastosi henkilökuntaan. He osaavat varmaan neuvoa ongelmassa.