Onko aikakausi, sanoma jne lehdet luettavissa digimuodossa? Sairauteni takia on hankala usein kirjastolle päästä, siksi kysyn.

Kysytty

Hei,

Onko aikakausi, sanoma jne lehdet luettavissa digimuodossa?
Sairauteni takia on hankala usein kirjastolle päästä, siksi kysyn.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Zinio-palvelun englanninkieliset aikakauslehdet ja PressReader-palvelun ulkomaiset sanomalehdet ovat luettavissa kirjaston ulkopuolella digitaalisina.

Kotimaisia aikakauslehtiä ei tällä hetkellä ole luettavina kirjastojen palveluissa digitaalisina lainkaan. Kotimaisia sanomalehtiä voi lukea kirjaston tiloissa digitaalisina ePress-palvelussa, mutta palvelu ei valitettavasti ole käytettävissä etänä.

Kirjaston e-lehtipalveluista voit lukea lisää alla olevasta linkistä. Kirjaston henkilökunta opastaa tarvittaessa e-aineistojen käyttöön.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Elehtipalveluista_viihdetta…