Voisiko sanomalehtiä saada sähköiseen muotoon kotona luettavaksi? Eihän niitä kukaan nyt kirjastolle voi tulla lukemaan.

Kysytty

Voisiko sanomalehtiä saada sähköiseen muotoon kotona luettavaksi? Eihän niitä kukaan nyt kirjastolle voi tulla lukemaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan Outi-kirjastojen asiakkaiden käytössä on muutamia e-lehtipalveluja, joista kotimaisia aikakauslehtiä sisältävää eMagz- ja eri maiden sanoma- ja aikakauslehtiä sisältävää PressReader-palvelua voi käyttää kirjaston ulkopuolella kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla. Valitettavasti kotimaisia sanomalehtiä sisältävää ePress-palvelua voi käyttää vain kirjastojen verkossa. Alla linkki kirjaston sivuille, josta löytyy lisätietoa ja linkit kirjautumiseen:

https://outi.finna.fi/Content/ekirjasto