Latasin eilen Zinio-palvelua ipad airille, mutta ei toimi! Rekisteröidyin, annoin kirjastokortin numeron ja pääsin tunnuksilla selaamaan lehtivalikoimaa. Kun…

Kysytty

Hei, latasin eilen Zinio-palvelua ipad airille, mutta ei toimi! Rekisteröidyin, annoin kirjastokortin numeron ja pääsin tunnuksilla selaamaan lehtivalikoimaa. Kun tulee aika lukea lehtiä, vaaditaan kirjautuminen - ja siinä kohtaa aiemmin annetut salasanat eivät enää toimikaan. Yritin myös useaan otteeseen vaihtaa salasanaa, aina sama tulos.
Missä vika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hieman vaikea neuvoa näin etänä, mutta kokeile vielä tätä: kun olet klikannut jotain haluamaasi lehteä siihen asti, että tulee valintanappi 'start reading' paina vielä sitä. Avautuvan näkymän ylälaidassa pitäisi nyt olla otsikko 'oma kirjasto'. Samalla sivulla ohjelma kylläkin kysyy taas kirjautumistietojasi, mutta älä välitä niistä, vaan klikkaa tuota ylhäällä olevaa 'oma kirjasto' -kohtaa. Sinne menevät kaikki valitsemasi lehdet ja vain siellä voit niitä lukea. Jos et saa Ziniotasi toimimaan, vieraile lähikirjastossasi, jossa sinua autetaan.