Otsikko
Pitääkö helmet kirjastoista lainatut kirjat palauttaa takaisin samaan kirjastoon mistä ne on lainattu vai voiko ne palauttaa toiseen helmet kirjastoon?

Kysytty

Pitääkö helmet kirjastoista lainatut kirjat palauttaa takaisin samaan kirjastoon mistä ne on lainattu vai voiko ne palauttaa toiseen helmet kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista (Espoo, Helsinki ja Vantaa) lainattua aineistoa voi palauttaa mihin tahansa yllä mainitun kunnan kirjastoon.