Kotkan kirjastossa on eräs kirja, jonka haluaisin lukea, voiko kirjan tilata kirjastoon, joka olisi lähempänä minua, ei tarvitsisi Kotkaan asti lähetä T: Päivi

Kysytty

Kotkan kirjastossa on eräs kirja, jonka haluaisin lukea, voiko kirjan tilata kirjastoon, joka olisi lähempänä minua, ei tarvitsisi Kotkaan asti lähetä T: Päivi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olemme Kotkan kanssa yhteisessä kirjastojärjestelmässä ja Kymenlaakson kirjastojen välillä toimivat kuljetukset, joten voit käydä tekemässä varauksen kirjasta itsellesi parhaiten sopivassa kirjastossa ja pyydät että Kotka toimittaa kirjan sinne. Varausmaksu on yksi euro.