Otsikko
Missä viipyy varaamani kirja Pantterin täplät, jonka kirjoittaja on Eero Kavasto? Sen kirjan kohdalla on ollut jo pitkään tieto varaus 1/1 ja palautuspäivä 20…

Kysytty

Missä viipyy varaamani kirja Pantterin täplät, jonka kirjoittaja on Eero Kavasto? Sen kirjan kohdalla on ollut jo pitkään tieto varaus 1/1 ja palautuspäivä 20.10.2009. Eikö sitä ole vielä palautettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eipä ole palautettu. Kun teoksen kohdalla näkyy eräpäivä, se tarkoittaa että teos on lainassa ja erääntymässä/erääntynyt kyseisenä päivänä. Kirjaa on tosiaankin vain yksi kappale koko pääkaupunkiseudulla, joten valitettavasti joudut odottelemaan, että edellinen lainaaja palauttaa sen.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hankkikaa kirjastoon toinen kappale tätä kirjaa.