Yritin äsken lainata Anthony Beevorin vasta ilmestyneen teoksen Normandia 1944, mutta sain vastaukseksi "Teos ei ole lainattavissa", vaikka se oli…

Kysytty

Yritin äsken lainata Anthony Beevorin vasta ilmestyneen teoksen Normandia 1944, mutta sain vastaukseksi "Teos ei ole lainattavissa", vaikka se oli kokoelmissanne. Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos on kyllä tulossa kirjastoihin, mutta se on tilattu vastikään eli 8.6. Kestää vielä jonkin aikaa ennen kuin se saadaan fyysisesti hankintaosastoille, indeksoitua, muovitettua jne. Heti kun ensimmäinen kappale ilmestyy HelMet-tietokantaan 'käsittely' -tilaan voi siihen tehdä varauksen. Kirjoja on tulossa pääkaupunkiseudulle 42 kappaletta, yleensä ensimmäiseksi Vantaalle tai Espooseen.