Etsin Ahti Taposen kirjoittamaa Yrityskuva (1970) kirjaa. Mistähän kirjastosta mahtaisin tämän teoksen löytää?

Kysytty

Hei! Etsin Ahti Taposen kirjoittamaa Yrityskuva (1970) kirjaa. Mistähän kirjastosta mahtaisin tämän teoksen löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä kirjaa ei valitettavasti löydy HelMet-kirjastoista, mutta sitä olisi saatavilla Opiskelijakirjastosta. Opiskelijakirjaston käyttämiseen tarvitaan erillinen Helka-kortti, jonka saa ilmaiseksi esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Opiskelijakirjasto sijaitsee Helsingin keskustassa, ja tarkemmat yhteystiedot ja aukioloajat löytyvät osoitteesta http://www.helsinki.fi/kirjasto/keskusta/tutustu/opiskelijakirjasto.html.