Tuleeko kirjastoihin Carlos Ruiz Zafon'n "Enkelipeli", Lee Childin "Terässeinä", Kirsi Vainio-Korhosen "Suomen herttuattaern arvoitus" ja Claudia Goldin …

Kysytty

Hei, tuleeko kirjastoihin Carlos Ruiz Zafon'n "Enkelipeli", Lee Childin "Terässeinä", Kirsi Vainio-Korhosen "Suomen herttuattaern arvoitus" ja Claudia Goldin "Kuningatar, keisarinna, jalkavaimo"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki mainitsemasi kirjat tulevat kirjastoihin kyllä.

Vantaa kaupunginkirjasto on vastaanottanut 4.5. Lee Child "Terässeinä" -kirjat, ja ne tulevat lainattavaksi lähiaikoina. Kirsi Vainio-Korhosen "Suomen herttuattaren arvoitus" -kirjat on tilattu, mutta kirjasto ei ole vielä vastaanottanut tilaamiaan kappaleita.

Vantaan kaupunginkirjasto tekee tällä hetkellä tilauksia kesän ja syksyn aikana ilmestyvistä kirjoista. Claudia Goldin "Kuningatar, keisarinna, jalkavaimo"-kirjoja hankitaan aivan varmasti, ja Gummerus-kustantamo on arvioitunut teoksen ilmestymispäiväksi 1.9.
Carlos Ruiz Zafonin "Enkelipeli" ei ole myöskään ilmestynyt vielä, mutta sitäkin tilataan kyllä.