Onko Itäkeskuksen kirjastossa n.s. ilmaishylly, johon saa tuoda tarpeettomia kirjoja ilmaiseksi kiertoon? Ja jos on, onko määrä rajoitettu?

Kysytty

Hei!
Onko Itäkeskuksen kirjastossa n.s. ilmaishylly, johon saa tuoda tarpeettomia kirjoja ilmaiseksi kiertoon?
Ja jos on, onko määrä rajoitettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itäkeskuksen kirjastosaa on asiakkaiden käytössä pienehkö omien kirjojen kierrätyshylly.

Hylly sijaitsee heti kirjaston sisääntulon vieressä.

Hylykössä on neljä 80 cem leveää hyllyä. Yhdelle hyllylle sopii kolmisenkymmentä kirjaa.

Tällä hetkellä hylly on melko täynnä. Sinne sopii nyt arviolta 10-20 kirjaa. Toki tilanne vaihtelee.