Miksi en voi uusia lainojani Omat tiedot- osiossa sen jälkeen kun sivut on uusittu?

Kysytty

Hei, miksi en voi uusia lainojani Omat tiedot- osiossa sen jälkeen kun sivut on uusittu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyse nyt sellaisesta käyttösääntöjen muutoksesta, joka on astunut voimaan 15.5. eli lainoja voi uusia vain kolme kertaa. Aiemminhan lainoja saattoi uusia viisikin kertaa.

Ainahan voit palauttaa aineiston kirjastoon ja lainata sen uudelleen, jos ko. aineistosta ei ole varausmaksuja. Myöhästymismaksuja ei valitettavasti saa anteeksi yksittäistapauksissa, jos uusiminen Helmetin kautta ei ole onnistunut.