Mitä HelMet-palvelussa olevat varausnumerot tarkoittavat? Nyt esim. minulla Tarttin Tiklissä VARAUS 8 / 991.

Kysytty

Moi!

Mitä HelMet-palvelussa olevat varausnumerot tarkoittavat? Nyt esim. minulla Tarttin Tiklissä VARAUS 8 / 991.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Numerot tarkoittavat sitä, että Tarttin Tiklistä on kyseisellä hetkellä 991 varausta ja sinä olet jonossa kahdeksas. Ensimmäinen numero siis osoittaa varaajan "sijoituksen" ja jälkimmäinen teokseen kohdistuvien varausten lukumäärän.

http://www.helmet.fi/fi-FI