Voinko lainata uudelleen tietyt kirjat? En voi uusia niitä, koska ne ovat varattu. Mutta tarvitsen kirjoja parin kuukauden päästä tentissä ja olisi hyvä saada…

Kysytty

Hei! Voinko lainata uudelleen tietyt kirjat? En voi uusia niitä, koska ne ovat varattu. Mutta tarvitsen kirjoja parin kuukauden päästä tentissä ja olisi hyvä saada ne sitä ennen käyttöön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä kirjoihin varaukset sen jälkeen, kun olet palauttanut ne. Itsellä lainassa olevia kirjoja ei voi varata.

http://www.helmet.fi/fi-FI