Otsikko
Voiko kirjoja varata etukäteen tietylle ajankohdalle?? Kysymyksessä eräs kirja joka on koko ajan lainassa ja varauksia on, mutta tarvitsisin sitä vasta N…

Kysytty

Moi..
Voiko kirjoja varata etukäteen tietylle ajankohdalle?? Kysymyksessä eräs kirja joka on koko ajan lainassa ja varauksia on, mutta tarvitsisin sitä vasta N.~kahden kuukauden päästä..ELi voinko varata kirjan etukäteen tietylle ajanjaksolle? Esim: 9.2-13.3:tta??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä Helmet-varauksen nyt ja lukita sen varaamisen jälkeen. Tee varaus normaaliin tapaan, mutta klikkaa varaamisen jälkeen Muuta varausta -linkkiä ja laita ruksi Lukitse-ruutuun. Kun tarvitsen kirjaa, käy poistamassa Lukitse-ruudun ruksi.

Kun olet lukinnut varauksesi, vuorosi mahdollisessa varausjonossa ohittuu. Muista siis poistaa ruksi ajoissa.

Eli voit varata kirjan niin, että et saa sitä ennen tiettyä päivämäärää, mutta on myös mahdollista, että et saa sitä ajoissa.

http://www.helmet.fi/fi-FI