Voiko kirjavaraukseni noutaa joku toinen henkilö, jos annan hänelle kirjojen varausnumeron vai tarvitseeko hän kirjastokorttini myös?

Kysytty

Hei,

voiko kirjavaraukseni noutaa joku toinen henkilö, jos annan hänelle kirjojen varausnumeron vai tarvitseeko hän kirjastokorttini myös?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toinen henkilö voi noutaa varauksesi puolestasi. Jos haluat, että varauksesi lainataan sinun kortillesi, laita hänelle mukaan vapaamuotoinen valtakirja, jolla valtuutat lainaamaan ko. teoksen kortillesi. Varauksen noutava henkilö voi myös lainata teoksen omalle kortilleen. Kerro myös hänelle, mistä teoksesta on kyse ja mikä on varauksen viimeinen noutopäivä.

http://www.helmet.fi/fi-FI