Otsikko
Olin varannut viime syksynä Satu Rämön kirjan Jakob. Muutin tänään varauspaikkaa haasteellisen noudon takia. No koko varaus sitten katosi ja tein uuden ja…

Kysytty

Hei!
Olin varannut viime syksynä Satu Rämön kirjan Jakob.
Muutin tänään varauspaikkaa haasteellisen noudon takia.
No koko varaus sitten katosi ja tein uuden ja nyt olen taas sijalla 4445. Olin jo tuhannen pintaan päässyt.
Onko mitään tehtävissä, vai menikö puolen vuoden odotus hukkaan?
Ei ollut eka kerta, kun varaus katoaa, jos menee muuttamaan sitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksen sijoitus ei muutu, kun noutopaikkaa vaihdetaan. Matkalla-tilassa olevan varauksen noutopaikkaa ei voi vaihtaa.

Noutopaikan voi vaihtaa pudotusvalikosta, joka on teoksen nimen oikealla puolella varauslistassa. Kun noutopaikka on vaihdettu, pitää muutos vielä vahvistaa.