Yritän varata nele neuhausin teoksia ja kahdessa ainakin tuli virheilmoitus että "varausta ei voi tehdä, koska nide on saatavilla". Ymmärrän osion "varaus ei…

Kysytty

yritän varata nele neuhausin teoksia ja kahdessa ainakin tuli virheilmoitus että "varausta ei voi tehdä, koska nide on saatavilla". Ymmärrän osion "varaus ei voi tehdä" mutta mikä on perustelu suomeksi?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti järjestelmässä on sattunut jonkinlainen virhe jonka takia varaamistoiminto ei ole vielä jostain syystä päivittynyt päälle. Selvittelemme asiaa. Pahoittelut häiriöstä!

Voit toki soittaa kirjastoon ja voimme sitä kautta varata teoksen puolestasi. Helmetissä "kirjastot" kohdasta voit valita haluamasi kirjaston ja se näyttää yhteystiedot sekä aukioloajat. Malminkartanon kirjasto on auki maanantaista perjantaihin klo 11-18, jolloin toimii omatoimipalvelut. Tännekin voi toki soittaa.