Varasin kirjan ja siitä tuli saapumisilmoitus. Olin kuitenkin ehtinyt ostaa kirjan, joten miten sen ko. varauksen voisi perua?

Kysytty

Hei, varasin kirjan ja siitä tuli saapumisilmoitus. Olin kuitenkin ehtinyt ostaa kirjan, joten miten sen ko. varauksen voisi perua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kirjastokorttiisi on liitetty pin-koodi, voit perua varauksen HelMet-verkkokirjastossa (ks. linkki alla). Kirjaudu omiin tietoihisi ja klikkaa auki kohta "Varaukset" tai "1 varaus". Jos sinulla on vain yksi varaus, voit klikata kohdasta "Poista kaikki varaukset". Jos sinulla on useampia varauksia ja haluat peruuttaa yhden tai useampia varauksia, merkitse rasti valitsemiesi varausten vasemmalla puolella oleviin "Poista"-ruutuihin ja napsauta painiketta "Tallenna muutokset".

Jos korttiisi ei ole liitetty pin-koodia, voit soittaa mihin tahansa HelMet-kirjastoon ja pyytää poistamaan varauksen. Alla olevasta linkistä löydät HelMet-kirjastojen yhteystiedot.

http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin/k
http://www.helmet.fi/fi-FI