Miksi kirjojen varaus, ei ole selkeämpää? Puhutaan viitteistä yms.yms. Ei kaikki nettiä käyttävät ymmärrä tekstiä, ellei se ole selvällä suomenkielellä sinne…

Kysytty

Miksi kirjojen varaus, ei ole selkeämpää? Puhutaan viitteistä yms.yms. Ei kaikki nettiä käyttävät ymmärrä tekstiä, ellei se ole selvällä suomenkielellä sinne laitettu!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteestasi.
Jos varauksen teko vielä askarruttaa voit ottaa yhteyttä kirjaston henkilökuntaan.
Helmet-aineistohaku sivulta on linkki Kysy henkilökunnalta-neuvontaan.Palvelussa voit käydä reaaliaikaista keskustelua henkilökunnan kanssa.
Voit myös soittaa kirjastoon pulmatilanteissa.