Otsikko
Onkohan teillä hankinnassa / ilmestymässä valikoimiinne Van Halenin uusin CD ( A Different Kind of Truth)?

Kysytty

Onkohan teillä hankinnassa / ilmestymässä valikoimiinne Van Halenin uusin CD ( A Different Kind of Truth)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on. Levy on juuri tilattu, mutta ei siis vielä saapunut edes kirjastojen hankintaosastoille. Kun tiedot levystä ja levyjen sijaintipaikat (vähintään yhden levyn) näkyvät Helmet-verkkokirjastossa, voi siitä tehdä varauksen.

http://helmet.fi/