Olen varannut 7 teosta ja korissani on silti 0 kpl kirjoja. Katsoin varauksiani ja siellä on valinta lukittu. Kohdassa ei ole rastia. Pitäisikö olla ja mitä se…

Kysytty

Olen varannut 7 teosta ja korissani on silti 0 kpl kirjoja. Katsoin varauksiani ja siellä on valinta lukittu. Kohdassa ei ole rastia. Pitäisikö olla ja mitä se tarkoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaukset löytyvät kohdasta omat tietoni -> varaukset. Koriin teokset menisivät, jos valitsisi kirjan tiedoissa kohdan lisää koriin.

Koritoiminnolla voi kerätä aineistoa ja varata useita teoksia kerralla, koota aineistoluetteloja tulostettaviksi tai lähetettäviksi sähköpostiin tai lisätä teoksia omiin muistilistoihisi. Korissa olevat teokset eivät siis ole varattuja.

Lukittu-valinnalla voit estää varauksesi saapumisen esim. lomasi aikana, joten jos haluat varauksesi heti, siellä ei kuulu olla rastia.