Otsikko
Jos Pk-seudulla tilaa kirjan toisesta kirjastosta niin kauan menee että se tulee tilattuun kirjastoon? Esim. Espoosta Helsinkiin tms.

Kysytty

Jos Pk-seudulla tilaa kirjan toisesta kirjastosta niin kauan menee että se tulee tilattuun kirjastoon? Esim. Espoosta Helsinkiin tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhden kaupungin sisällä kirjan siirtämisessä menee päivästä kahteen. Toisesta kaupungista toiseen menee arviolta kolme tai neljä päivää. Lähikirjastoista kirjat saattavat mennä isompiin kirjastoihin, joten joskus siirrossa voi mennä pitempäänkin.