Milloin/mihin saan tiedon, kun varaamani kirja on tullut kirjastoon?

Kysytty

Milloin/mihin saan tiedon, kun varaamani kirja on tullut kirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Saat ilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostitse tai postitse, kun aineisto odottaa sinua noutokirjastossa. Ensisijaisesti ilmoitus tulee tekstiviestinä.

Helmetin omissa tiedoissa voit muuttaa sähköpostiosoitetta, osoitetta ja puhelinnumeroa. Puhelinnumeron pitää olla muodossa +358…

Sähköpostiin voi olla  jäänyt vanhemman sähköpostiosoite. Tämän voi tosiaan muuttaa omissa tiedoissa. Kirjautumisessa pitää tietää kirjastokortin numero sekä tunnusluku.

Voit hoitaa muutokset myös käydessäsi kirjastossa.