Otsikko
Mitä tarkoittaa jos katsoo omista tiedoista ja varaukset, ja siellä on varaus jossa lukee "hyllyssä" niin tarkoittaako se, että se varaus on siinä kirjastossa…

Kysytty

Mitä tarkoittaa jos katsoo omista tiedoista ja varaukset, ja siellä on varaus jossa lukee "hyllyssä" niin tarkoittaako se, että se varaus on siinä kirjastossa johon se on lähetetty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos varauksesi kohdalla lukee "hyllyssä", se tarkoittaa, että varaamasi kirja on vielä siinä kirjastossa, jonka kokoelmiin se kuuluu ja josta se lähtee valitsemaasi noutokirjastoon. Varaus on noudettavissa sitten, kun sen kohdalla omissa tiedoissasi HelMetissä lukee "odottaa noutoa".

http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin/k