Miten tietää milloin varaukset ovat perillä siinä kirjastossa mihin on varannut ne?

Kysytty

Miten tietää milloin varaukset ovat perillä siinä kirjastossa mihin on varannut ne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun varauksesi on perillä ja noudettavissa valitsemastasi kirjastosta, saat siitä postitse tai sähköpostitse (oman valintasi mukaan) ilmoituksen. Varauksesi odottaa noutoasi kahdeksan päivää.

Helmet-verkkokirjaston omien tietojen kautta sinun on myös mahdollista seurata varaustesi kulkua. Kun varauksen kohdalla lukee "Odottaa noutoa", on se noudettavissa.

Tietoa varaamisesta Helmetin sivuilta:

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k