Onko teiltä mahdollista saada Yrjö Mattilan säveltämään ja kirjoittamaan kappaleeseen "Koko yön" -sanoja tai muuta tietoa?

Kysytty

Onko teiltä mahdollista saada Yrjö Mattilan säveltämään ja kirjoittamaan
kappaleeseen "Koko yön" -sanoja tai muuta tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Yrjö Mattilan sävellys Yö (Suomen äänitearkiston mukaan, os. http://www.yle.fi/aanilevysto/firs/). Se löytyy levyltä Jouten (esittäjä: Ykä, Matti & Liisa). Nuottina meillä ei julkaisua ole, mutta Vantaan pääkirjaston varastosta löytyy kyseinen lp-levy.