Mistä voisin löytää 1980-luvulla vaikuttaneen Rock Ilmiö -nimisen yhtyeen levyjä, vai onko sellaisia edes julkaistu? Minulla on heidän kasettinsa, jonka nimi…

Kysytty

Mistä voisin löytää 1980-luvulla vaikuttaneen Rock Ilmiö -nimisen yhtyeen levyjä, vai onko sellaisia edes julkaistu? Minulla on heidän kasettinsa, jonka nimi on joko Rock Ilmiö tai Hyvä suomalainen stereokasetti, mutta haluaisin laadukkamman tallenteen digitoitavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokannasta (https://viola.linneanet.fi/) ei löydy tietoa siitä, että yhtyeeltä olisi julkaistu levyjä. Violaan on tallennettu tieto kotimaisista äänitteistä vuodesta 1901 alkaen.

Myöskään Yleisradion Fono-tietokanta (http://www.fono.fi/) ei löydä yhtyeelle levyjä. Fonossa on tiedot kaikista Yleisradion äänilevystöön vuodesta 1974 lähtien hankituista äänilevyistä ja myös osa vanhempien levyjen tiedoista.

Olisiko oma kasettisi äänitetty vaikkapa radion live-esityksestä?

0 ääntä

Kommentit

Minulla on tuo kasetti - levynä sitä en tiedä julkaistun.