Olen parin viime päivän aikana nähnyt kirjakaupoissa Yle:n ja Radioteatterin julkaiseman Tuntematon sotilas 10-cd-boxi:n. Yritin etsiä tuota tuotetta teiltä…

Kysytty

Hei, olen parin viime päivän aikana nähnyt kirjakaupoissa Yle:n ja Radioteatterin julkaiseman Tuntematon sotilas 10-cd-boxi:n. Yritin etsiä tuota tuotetta teiltä. Onko kirjastosta saatavana tuota Radioteatterin ja Yle:n yhteistuotannossa äänitettyä cd-kokoelmaa? Tai oletteko sitä hankkimassa? Olisin erittäin kiinnostunut lainamaan tuon teoksen. HYvää joulun odottelua teille kaikille. Kiitos tästä kuluneesta vuodesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion Tallennemyynti on tosiaankin julkaissut hiljattain 10 CD:n äänitteen Raulo Haarlan vuonna 1966 Radioteatterille ohjaamasta kuunnelmasta ”Tuntematon sotilas”, joka pohjautuu Väinö Linnan samannimiseen romaaniin.

Äänitettä ei vielä ole lainattavissa HelMet-kirjastoissa eikä sitä myöskään ole kirjaston hankintalistalla. Äänitteellä on kyllä kirjastolevitysoikeudet, ja se mitä todennäköisimmin hankitaan kokoelmiin. Voit tietenkin varmuuden vuoksi tehdä hankintaehdotuksen Helsingin kaupunginkirjastolle. Helpoimmin hankintaehdotuksen tekeminen tapahtuu kirjaston kotisivulta löytyvällä lomakkeella, jonka löydät alla olevasta linkistä.

http://yle.fi/tallennemyynti/
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/hankintaehdotus.asp

1 ääntä

Kommentit

Miut kiinnostaa myös tuo äänite. Mein Lappeenrannas sitä ei oo kirjastos, ja mie en sitte tiijä saisko sitä mistää ennää....