Yritin katsoa mitä äänikirjoja löytyy Pitäjänmäen kirjastosta, en päässyt puusta pitkään. Miten pitää toimia?

Kysytty

Yritin katsoa mitä äänikirjoja löytyy Pitäjänmäen kirjastosta, en päässyt puusta pitkään.
Miten pitää toimia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetistä voi hakea tietyn kirjaston äänikirjat seuraavalla tavalla: Opastetun haun alapuolelta valitaan sanahaku. Kirjoitetaan hakusanaksi äänikirjat. Rullataan sivua hieman alaspäin, niin esiin tulee kirjastovalikko. Tästä pudotusvalikosta voi valita kirjaston esim. Pitäjänmäki. Lisäksi voi valita kielen ja rajata julkaisuajankohdan, jos haluaa. Kun kaikki halutut valinnat ja tarkennukset on tehty, painetaan hae. Näin saadaan esille Pitäjänmäen kirjaston aikuisten äänikirjat. Lasten äänikirjoja haettaessa on kirjastoksi valittava Pitäjänmäki lapset.