Etsin laulua: Ohi älä käy. Sanoitus ja sävel Anneli Saarinen. Onko Helmet-kirjastossa lainattavissa nuotit ja sanat. Jos teos on kuultavissa e-kirjastossa,…

Kysytty

Etsin laulua: Ohi älä käy. Sanoitus ja sävel Anneli Saarinen.
Onko Helmet-kirjastossa lainattavissa nuotit ja sanat. Jos teos on kuultavissa e-kirjastossa, tarvitsen ohjeet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Valitettavasti en ole löytänyt nuotteja ja sanoja tähän lauluun. Olen etsinyt monesta tietokannasta, mm. HelMet, Viola.
Kappale "Ohi älä käy" sisältyy kokoelmaan "Eikö milloinkaan", joka löytyy Kansalliskirjaston kokoelmista C-kasettina ja digitoituna. Teos on käytettävissä digitoituna vapaakappalekirjastoissa http://www.kansalliskirjasto.fi/fi/julkaisuala/vapaakappaleet.html#Vapa….