Olin 1980-luvulla ala-asteen kuorossa, joka esitti solistien ja soittajien kanssa Herbert Somerman Kalevala-aiheisen pienoisoopperan Taistelu Sammosta. Teos…

Kysytty

Olin 1980-luvulla ala-asteen kuorossa, joka esitti solistien ja soittajien kanssa Herbert Somerman Kalevala-aiheisen pienoisoopperan Taistelu Sammosta. Teos oli erittäin hieno ja muistan sen kauniita sävelkulkuja vieläkin, yli 30 vuotta myöhemmin! Onko tuon teoksen nuotteja saatavilla mistään ja onko sitä koskaan levytetty?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Herbert Somerman pienoisoopperaa Taistelu Sammosta ei ole julkaistu nuottina. Teosta ei ole myöskään julkaistu äänitteenä.

0 ääntä

Kommentit

Jos kysyjä on edelleen kiinnostunut nuotista, ota yhteyttä
anni.somerma@gmail.com.