Otsikko
Joihinkin kirjastoihin on hankala päästä lumen ja jäiden takia. Jos kirjaston henkilökunta ei halua auttaa laittamaan asiaa eteenpäin, niin minne voi laittaa…

Kysytty

Joihinkin kirjastoihin on hankala päästä lumen ja jäiden takia. Jos kirjaston henkilökunta ei halua auttaa laittamaan asiaa eteenpäin, niin minne voi laittaa viestiä?

Vastaus

Vastattu

Palautteen katujen ja muiden julkisten alueiden lumitöistä ja muusta talvikunnossapidosta voi lähettää Helsingin kaupungin palautejärjestelmän kautta. Linkki löytyy talvikunnossapitosivun keskeltä.

Talvikunnossapito | Helsingin kaupunki