Otsikko
Kuinka saan tietää, milaisia naisten jumppakasetteja kirjastossa on? Miten niitä voi hakea? Luokka?

Kysytty

Kuinka saan tietää, milaisia naisten jumppakasetteja kirjastossa on? Miten niitä voi hakea? Luokka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit katsella kasetteja Plussa-aineistotietokannasta (http://www.libplussa.fi/). Liikunta- ja jumppakasetit löytyvät luokasta 792. Valitse "tarkennettu haku", kohtaan "asiasana tai luokka" laita 792 ja "tarkenna tarvittaessa kohdasta" valitse "näytä vain kasetteja". Haussa ei voi eritellä naisten jumppaa, koska asiasanoitukset puuttuvat osasta äänitteitä. Selaamalla viitteitä voit kuitenkin nimien perusteella nähdä jo paljon.