Otsikko
Yritin varata Hercule Poirot dvd-tä, kausi 1. Ensin tuli teksti että varaus on onnistunut, mutta kun katsoin kaikki varaamani aineistot, ei siellä näkynyt…

Kysytty

Hei, yritin varata Hercule Poirot dvd-tä, kausi 1. Ensin tuli teksti että varaus on onnistunut, mutta kun katsoin kaikki varaamani aineistot, ei siellä näkynyt tuota varausta, ainoastaan kausi 3. Miten saisin tuon elokuvan varattua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaamasi DVD ehti mennä lainaan heti sen jälkeen, kun olit tehnyt varauksen. Hyllystä elokuvan tai kirjan löytävä voi lainata sen, jos ehtii ennen kuin henkilökunta poimii hyllyistä varatun aineiston.

Tein sinulle uuden varauksen. Kaikki ensimmäisen kauden Poirotit ovat tällä hetkellä lainassa, mutta DVD-levyjen laina-aika on vain yksi viikko, joten et joudu odottamaan pitkään.