Otsikko
Haluaisin silmäillä ja tilata DVD elokuvia lapselleni. Ei tule siis mitään elokuvaa mieleen juuri nyt ja siksi haluaisin nähdä mitä HelMetin kautta löytyy…

Kysytty

Haluaisin silmäillä ja tilata DVD elokuvia lapselleni. Ei tule siis mitään elokuvaa mieleen juuri nyt ja siksi haluaisin nähdä mitä HelMetin kautta löytyy. Vaan miten pääsen näkemään mitä lasten DVD elokuva on lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät lasten DVD-elokuvat Helmet-verkkokirjastosta näin:

Valitse Helmetin pääsivulta Tarkennettu haku, kirjoita Hakusana-ruutuun elokuvat, valitse aineistoksi DVD-levyt ja kokoelmaksi Lasten kokoelma. Paina Hae-painiketta, ja saat tuloksen. Lasten DVD-elokuvia on yli 2000, ja tiedot niistä tulevat näkyviin ikäjärjestyksessä uusimmasta kirjastoon hankitusta alkaen.